Veckans Tillbehör:

image34
Min musmatta med kombinerat anteckningsblock.

Skitbra att ha när man sitter mycket framför datorn och har svårt för att komma ihåg saker. Nu är den i och för sig tom, för jag bytte just blad. Spela roll att det står barnens bokklubb på den, den är ett uråldrigt underverk!!!

Testade att lägga på olika filter för varje ruta i photoshop, men resultatet blev inte så värst bra, de skiljer sig alldeles för mycket. Skulle använt typ tre stycken istället. Lite roligt att jag glömde markera skuggan när jag redigerade, nu ser det ut som att jag har laggt på datormusen i efterhand.

På slutet kunde jag inte bestämma mig för om jag skulle göra något med bakgrunden eller inte, vilken gillar du bäst, den övre eller den undre?

Klicka för att förstora!

Kommentarer
Postat av: Maja

haha, jag vet inte. inte min idé.

Den övre, lätt. På den undre ser det bara ut som om du har klippt in musen i efterhand. och man tänker inte lika mycket på att du har använt olika filter.

Tycker jag.

2008-05-14 @ 23:10:52
URL: http://majakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0