När internetshopping skiter sig totalt

Innan har jag varit ganska positivt inställd mot att handla på nätet. Mest då för att det brukar gå ganska bra, men idag, njae. Inget vidare.

Istället för en rätt frän svart långärmad skjorta med gömda knappar, så fick jag hem en svart skjorta utan ärmar. Med en massa knappar på till på köpet. Och fickor. Är ju lite så att man blir förvånad över att skortan inte var rosa eller nåt sånt. Då hade det verkligen inte kunnat bli värre liksom...

Sen hade jag beställt en annan skjorta, en kortärmad blå. Får en blå med nåt mönster. what?

Den tredje grejen jag beställde var rätt, men inget som jag hurrar för. Ett impulsköp på rabatt, funderar på att returnera den om det går..

Det är vad som händer, när man får för sig att gå klädd i skjorta. Är det en pik från gubben i det stora blå? (inte havet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0