I am so fucking retarded some times..

Ett stavfel. Ett fucking jävla stavfel. Som tur är upptäcker jag det innan någon annan hinner banka skiten ur mig, vilket läsare älskar att påpeka på bloggar har jag märkt.

Men nu var det inte så lätt ordnat, eftersom det lilla stavfelet ändrar hela förra inläggets poäng.. Inte lika lätt att sopa igen spåren då. So I take one för the team, go ahead and mock me!

Får väl skylla på att N-tangenten på mitt tangentbord är bortsliten, så gammalt är det. E, M, V och S är också ute ur leken. Blondinbella blev blondibella i trendgrafen, när jag sökte var det bara på skoj, tänkte ju inte blogga om det.

Men rätt ska vara rätt:

image13

Kommentarer
Postat av: Tiny

you'er a trooper, son!

2008-03-17 @ 09:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0