Varm mjölk kan förstöra en hel dag..

image24


Regel nummer ett när du kokar gröt, mjölken kokar alltid över om du vänder ryggen till. Det spelar ingen roll hur ofta du kollar, för just när du inte håller koll, ja då smäller det.

Regel nummer två, du lär dig aldrig av dina misstag. Jag skulle ju bara mäta upp grahamsgrynet?

Regel nummer tre, det kokar alltid över när du låter blicken hamna på gröten igen. Varje gång. Och man skriker (tyst, för det är ju morgon) neeeeeeeeeeeeeej!


Då var den måndagen förstörd. Brödet var ju slut. Lösning? Knäckebröd.

Sen hem snabbt och laga till en lunch. Vänta lite, jag brände ju mjölken, jag kan ju inte laga mat? Lösning? Knäckebröd

Fortsätta studierna till fem, komma hem, dödstrött och hungrig. Lösning? Inte fan blir det knäckebröd i alla fall.

Pizza är jättenyttigt. Jag lovar..

Kommentarer
Postat av: Filosofia

Haha, jag känner igen detdär

2008-04-21 @ 21:16:30
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0