My PowerPoint Virginity

Imorgon ska jag ha en redovisning av min essä som är skräp, mest pga det var delinlämning i måndags, jag har till på tisdag att bearbeta den till en bättre version.

Hur som helst, så redovisade en del sin essä idag, och jag märkte att man verkar ju helt misslyckad om man inte har gjort en powerpoint presentation till sin redovisning. Har man inte gjort det, så lyssnar ingen och man sjunker längst ner på intelligens-skalan. Okej, jag är ju inte direkt nöjd med det jag gjort, men jag vill ändå inte stå där med skammen.

Så jag har för första gången gjort en egen presentation i powerpoint, har ju använt det tidigare till grupparbeten men jag har aldrig haft en själv. Jag fruktar för att råka ut för tekniska problem med projektorn, vill ju inte skapa de där teknisk-lika-med-noll-jag-kan-inte-ens-trycka-på-play-på-en-video -vibbarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0