Insert coffe for productivity &= ~( 1 >>= 5);

Den kodraden kan du ju försöka dig på om du vill, fast du behöver nog byta ut texten till en variabel. Idag har man roat sig med att översätta en rad som denna och många andra från språket C till Assembler. Och sen stoppa in allt i en Lego-mackapär. Det är inte så enkelt som det låter..

Kör man fast så tar man kafferast.

if (hjärnsläpp == True)
{
Take coffe break;
}
else
{
Continue Working;
}


Hej nördigt.

Sammanlagt har min labbgrupp tagit ca 90 minuters kafferast idag. I vanliga fall dricker jag nästan aldrig kaffe, men man faller ju för grupptrycket. Och så hjälper det. Tror jag i alla fall, jag kanske har blivit lurad av alla kaffe-narkomaner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0