Fan fan fan fan fan fan fan fan...

Man missar mycket när man är sjuk.

Fick ett mejl idag om att resultat på en omlinlämning finns att hämta. Jag hade tänkt skriva om min rapport i helgen.. Visste inte att datumet låg så tidigt, jag hämtade ut mitt resultat på första inlämningen samma dag som ominlämningen var. Jag hade ju varit sjuk...

Varför läser jag inte mina mejl mer noggrant? Fick datumet för ominlämnigen en vecka innan vi fick resultatet på inlämningen, i ett mejl om att vi skulle få resultatet på rapporterna veckan efter..

Antagligen får jag vänta ett helt jävla år på att lämna in min rapport. På ynkliga fyra sidor. Det enda jag behövde ändra var att lägga till lite text i en viss fråga.

VARFÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0