Vem?


Nyheten om att min gamla gymnasiemejl kommer att stängas av har nyss nått mig.. Jag har en månad på mig att ta tag i problemet, och jag hade inte riktigt tänkt på att det var så mycket att göra vid en mejlflytt. Först ska man rensa alla mejl, sen kommer man på att det kanske inte var så bra att börja med rensningen, eftersom du nu inte vet vilka sidor/kontakter som du måste uppdatera med din nya adress. Adressandring.se Fungerar liksom inte här...

Ett annat problem är det här med msn. Flytta msn-kontakter, det är lite speciellt. Vilka ska man ta med sig? Vissa har man ju inte pratat med på åratal, men man har fortfarande inte blockat personen eller själv blivit blockad. Vad händer?

Jag kommer ju i alla fall få en hel jävla massa "Vem?"-meddelanden när jag byter msn. Och jag hatar sådana meddelanden! Vad svarar man på en sån fråga?

Kommentarer
Postat av: Filosofia

kanske vem du är ;P

2008-06-22 @ 17:51:31
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0