Tal: Bloggar

Min sommarkurs Tala 7.5p har dragit igång, och imorgon ska vi ha första riktiga övningen, ett informativt tal på 5 min. Valfritt ämne, ironiskt nog är det alltid svårt att komma på något när man har fria händer...

Har nu bestämt mig för att jag ska tala om bloggfenomenet, det blir ganska lätt att fylla fem minuter. Frågan är bara vad jag ska rikta mig in på, bloggar i allmänhet? Vilka olika typer av bloggar det finns? Skräckexempel/att tänka på? Bloggar och politik/budskap? Modebloggarnas maktkamp?

Eller allt på en gång? Shit, fem minuter är ganska kort ändå...

Kommentarer
Postat av: Ajlin

En gång höll jag en redovisning om Stephen King. På en svenskalektion i skolan. Det tog typ fem minuter bara att rabbla upp titlarna på alla hans böcker. Shit alltså.

2008-06-11 @ 16:35:44
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0