Konsten att inte plugga



Jag tror filmen American History X har haft ett ganska negativt inflytande på mitt pluggande. Hela grejen att killen skriver värsta smarta uppsatsen över en natt sådär stencoolt, och sen har kraften att dyka upp i skolan dagen efter utan att verka trött på något sätt...

Det har gjort att jag tror att jag enkelt ska kunna göra samma sak, göra allt dan/kvällen innan. Det dumma är att det faktiskt har funkat, och därför har jag fortsatt i samma stil och väntat ännu längre innan jag tar tag i saker och ting.

Det gick tills 2007/2008, då gick det inte lika bra, time for change eller nåt. Lätt att säga när det är just det jag inte genomför nu. [skriver värsta essän, vad en essä nu är...]

Och egentligen, vad är grejen med sista-natten-pluggande?

Till sist så dör man ju ändå bara på skoltotaletten dagen efter liksom...

Kommentarer
Postat av: Maja

du, det är inte mitt skrivande det är fel på, det är tangentborden. De skulle ha bytt plats på t och n så hade livet blivit så mycket enklare. ^^

2008-06-17 @ 21:09:55
URL: http://majakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0