Die Blog, Die!

[Jag gör slut på mig själv]

Blev egentligen aldrig nåt av den här bloggen, tappade tråden efter ett par inlägg. Först massa bloggsnack som det var tänkt, men sen spårade det ur till allt möjligt.

Nä, det får bli fjärde gången gillt. Typ, Även om varje skifte har blivit kortare än det förra heh.. Har ändå ingen tid i sommar så jag får fixa en redig design och ett par inlägg som jag kan "spara". På så sätt blir det lättare att uppdatera frekvent med kvalite. Ska ändå byta ämne och kanske ska jag va lite mindre anonym mot vad jag har vart innan..

Fast något "Delete this blog" blir det inget snack om, det är så jävla klent med bloggare som slutar och sen raderar alltsammans...

Fast det här är i och för sig inte direkt värt att spara, kanske rensar bort de värdelösa inläggen.♣


Kommentarer
Postat av: Filosofia

slut på inlägg?

2008-07-22 @ 14:05:09
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0