Lite sådär på en höft..

image22


Jag vet ingen som gör lika goda som pannkakor som jag. Och det är inget skryt, jag har väl bara inte smakat tillräckligt många pannkakor från olika tilllagare.

Receptet däremot är ingen vidare exakt kemisk formel. Som det borde vara, hur ska jag annars kunna bevisa att mina är godast utan att alla andra måste komma hem till mig?

Därför känner man sig lite sådär som  gammaldags mästerkock som inte bryr sig, utan bara slänger i ingredienser lite sådär på en höft.

Vänta lite, jag använder aldrig det där uttrycket? Bara för att jag kom att tänka på den där SJ-telefonaren.

I alla fall, det funkar ganska bra tills det är dags för mjölken, mitt huvud försöker övertyga mig om att det borde gå åt helvete i det här stadiet, för det borde det göra.

Men det gör det inte, I am the masterchef. Not the masterchief. He is retarded

Kommentarer
Postat av: Emy

yihuu en kille, för många tjejer asså. u´re welcome.. men jag hör av mej snart igen. vad skulle du kunna tänka dej att skriva om , egen kategori lr bara lite blandat ? ciao

2008-04-15 @ 22:34:44
URL: http://www.cartolano.tjejsajten.se
Postat av: Filosofia

pannkakor är helt omjöligt att laga!

2008-04-17 @ 12:16:11
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0