Glas i stora lass

image40


Hade inte vart fel.. Mina glas håller på att ta slut. Under mina snart två år som utflyttad unge har jag bara tagit sönder glas ur mitt porslin. Och en kruka då, men den räknas inte till porslin. Grejen är den att de har gått sönder på ett så oväntat sätt, dessa små glas från ikea tål ju ingenting. Okej, ett gick sönder riktigt rejält som det skulle när jag råkade stöta emot det så att det föll från den höga höjden A.K.A Köksbänk.

De andra tre har gått sönder under proceduren som kallas diskning. Eller rättare sagt under proceduren inom själva diskningen som kallas sköljning. Riktigt klena glas som inte klarar ett fall på ett par decimeter..

Kommentarer
Postat av: anna

du får prova någon annan sort! :D

2008-05-22 @ 22:20:03
URL: http://aaccz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0