Listor - allt man ska göra innan man dör


Jag är är nog lite listfixerad. Jag äger tex böckerna "101 Saker du ska göra innan du dör" och "1001 Filmer du ska se innan du dör". Jag håller även på att se alla filmer på imdb.com´s top250, än så länge har jag sett 146/250.

På något sätt har det med säkerhet att göra tror jag. Har man gjort det där som andra anser att man bör ha gjort, så har man fått ut något av livet och behöver inte leta upp allt själv, eller hur man ska beskriva det.
Nu fick jag som present uppföljaren till "1001 filmer ..." av min mamma, vilken är "1001 album du ska höra innan du dör"

Det känns ju bra att veta att man har så mycket kvar att göra, tex hoppa fallskärm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0