6 Månader i kvitton - Kvitto på livet?

image16


Jag sparar varje kvitto till min budgetkoll. Men det senaste har jag inte kontrollerat och fört statistik, så det har blivit en del kvitton i min improviserade "alla-viktiga-papper-låda". Men nu behöver jag planera min ekonomi igen och för att se hur det kommer att bli i sommar.

När man för in en period på 6 månader i kvitton i en följd så får man reda på mycket om sig själv, jämfört med om man skulle göra det månad för månad..

Till exempel, så gick jag till systemet flest gånger i januari. I december åt jag massa bananer. Och glass. Kanske för att de skulle komplettera varandra? Jag pantade massa burkar i februari. Och tuggade tuggummi. Och drack kaffe.

Jag har inte druckit kaffe sen i februari, det kanske räckte och blev över..

Jag blev mätt på musli i oktober. Sen dess har jag varit musli-fri. Jag har också haft en knäckebrödsperiod.

Jag är nog en periodare.

Just nu är det pannkakor och äpplen som gäller. Undrar hur det skulle smaka om man gjorde pannkakor på chokladmjölk. Typ Pucko. Det måste jag prova nån gång..

Helgfrosseri?

Kommentarer
Postat av: Ewie

oj oj det var mkt :P jag har nog minst lika mkt ^^ om jag hade sparat alltl.

2008-04-10 @ 23:11:06
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0